• Школам
  • ВНЗ

Є питання?
Для отримання додаткової інформації телефонуйте менеджеру відділу впровадження
+38 044 373-69-67 (вн.54)

або
листа

АС «Приймальна комісія»

АС «Приймальна комісія» автоматизує роботу приймальної комісії та забезпечує зберігання особистих справ абітурієнтів та інформації про результати вступу для використання в підрозділах установи

Система забезпечує оптимізацію трудовитрат її співробітників, при цьому гарантує актуальність і достовірність інформації для прийняття управлінських рішень.

АС «Приймальна комісія» забезпечує керівництво установ оперативною інформацією про результати роботи приймальної комісії, а абітурієнтів та батьків — про хід прийому документів і процесу зарахування.

Завдяки функції звернення до Бази даних документів про освіту ІВС «Освіта», оператор має можливість отримати, перевірити та заповнити до 60% особистої інформації


Використання АС «Приймальна комісія» має ряд технологічних переваг і дає можливість реалізувати та автоматизувати функції:

  • ведення електронних карток абітурієнтів (з урахуванням пільг і особливих категорій абітурієнтів);

  • обробку інформації про поточний стан прийому документів від абітурієнтів (з урахування подання заяв на різні спеціальності та факультети);

  • облік результатів вступних випробувань (включаючи результати зовнішнього тестування) та експорт даних в ІС «Конкурс»;

  • формування конкурсних списків абітурієнтів відповідно до набраних балів;

  • надання рекомендацій до зарахування не тільки індивідуально, але і по групах з назвою навчальних груп та номерів наказів про зарахування;

  • створення стандартних, аналітичних та статистичних звітів у вигляді списків, таблиць і діаграм.

  • взаємодія з Єдиною державною електронною базою з питань освіти згідно умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році, затверджених Наказом Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України за №1179 від 12.10.2011


Переваги АС «Приймальна комісія»:

  • гнучке налаштування дисциплін і способів здачі вступних випробувань;

  • імпорт даних документів про середню освіту через Інтернет;

  • завантаження оцінок сертифікатів УЦОЯО (Український центр оцінювання якості освіти) через Інтернет та перевірка достовірності сертифікатів;

  • оформлення замовлення на виготовлення студентського квитка;

  • експорт даних в АС «Деканат».


Принципи

  1. Система активно експлуатується та підтримується з 2000 року, функціональні можливості системи розширюються з урахуванням побажань технікумів, коледжів та ВНЗ

  2. Продукт гнучко адаптується до індивідуальних потреб освітніх закладів усіх рівнів акредитації завдяки універсальним і актуальним довідникам, виконаним відповідно до рекомендацій МОН України

  3. Система розроблена на основі сертифікованого програмно-апаратного комплексу засобів захисту від несанкціонованого доступу і додатково, відповідно до закону, реалізується розробка і установка «Комплексної системи захисту інформації»

  4. Система проста в експлуатації, супровід не вимагає спеціальної підготовки і складних програмно-апаратних засобів; завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу навчання користувачів здійснюється в короткі термін


Окрім вищевказаного, слід врахувати те, що фахівці НДІ ПІT мають великий досвід розробки та адміністрування автоматизованих систем, таких як ІВС «ОСВІТА», «Education», які Міністерство освіти науки молоді та спорту України використовує в єдиній інформаційній системі освіти країни, також розроблені та затверджені студентський та учнівський квитки єдиного зразка. Всі системи сертифіковані, що підтверджується необхідними документами, а також відзначені багатьма рекомендаціями та нагородами