Повідомлення про проведення загальних зборів

Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (надалі – Товариство, код за ЄДРПОУ: 30674051, місцезнаходження — м. Київ, вул. І. Мазепи, 3) повідомляє, що річні загальні збори акціонерів відбудуться 27 лютого 2017 року об 11:00 год. за адресою: м. Київ, вул. Смілянська, 4, кімната 307.

Перелік питань проекту порядку денного:

1. Обрання лічильної комісії Загальних зборів акціонерів.

2.Обрання голови та секретаря Загальних зборів акціонерів.

3.Затвердження регламенту Загальних зборів акціонерів.

4.Звіт Виконавчого органу Товариства за 2016 рік та прийняття рішення за наслідками розгляду звіту.

5.Звіт Наглядової ради Товариства за 2016 рік та прийняття рішення за наслідками розгляду звіту.

6.Звіт Ревізора Товариства за 2016 рік та прийняття рішення за наслідками розгляду звіту.

7.Затвердження річного звіту Товариства за 2016 рік.

8.Розподіл прибутку і збитків Товариства за 2016 рік.

9.Внесення змін до Статуту Товариства шляхом затвердження Статуту Товариства в новій редакції.

10.Попереднє схвалення значних правочинів, які можуть вчинятися Товариством, характер таких правочинів та їх гранична вартість.

Реєстрація учасників 27 лютого 2017 року з 10:00 год. до 10:45 год. за місцем проведення зборів. Для реєстрації учасникам загальних зборів необхідно мати: акціонерам – паспорт, представникам – паспорт і  довіреність на право участі в зборах, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.

Дата складання переліку акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах 21 лютого 2017 р.

З документами, щодо питань порядку денного акціонери та уповноважені особи можуть ознайомитись за місцезнаходженням Товариства: м. Київ, вул. І. Мазепи, 3, кімната 1, в робочі дні (понеділок — п’ятниця) з 15.00 до 18.00, а в день проведення загальних зборів – за місцем їх проведення за адресою м. Київ, вул. Смілянська, 4, кімната 307.

Посадова особа, відповідальна за порядок ознайомлення акціонерів з документами – директор Товариства Єсаулов Ю.В., тел. (044) 246-27-82.

Адреса власного веб-сайту, на якому розміщена інформація з проектами рішень щодо кожного з питань, включених до проекту порядку денного: https://ndipit.com.ua/instytut/povidomlennya.

Проекти рішень по питанням проекту порядку денного:

По питанню № 1: Обрати Головою Лічильної комісії Суренщикова В.М.; Секретарем Лічильної комісії – Чередніченка І.М.

По питанню № 2: Обрати Головою зборів – Воробйова Ю.Є.; Секретарем зборів — Бобовкіна–В.Т.

По питанню № 3: Встановити наступний регламент Загальних зборів: доповідь – до 10 хвилин; співдоповідь за попереднім записом, що надається Голові зборів у письмовому вигляді із зазначенням ПІБ акціонера або представника акціонера – до 5 хвилин; обговорення – до 5 хвилин; пропозиції/зауваження надавати Голові зборів у письмовому вигляді із зазначенням ПІБ акціонера або представника акціонера; голосувати з питань порядку денного – бюлетенями.

По питанню № 4: Затвердити звіт Виконавчого органу Товариства за 2016 рік.

По питанню № 5: Затвердити звіт Наглядової ради Товариства  за 2016 рік.

По питанню № 6: Затвердити звіт Ревізора Товариства  за 2016 рік.

По питанню № 7: Затвердити річний звіт Товариства  за 2016 рік.

По питанню № 8: Чистий прибуток за 2016 рік у розмірі 3854898,15 грн. залишити в якості нерозподіленого прибутку.

По питанню № 9: Внести зміни до Статуту Товариства та затвердити Статут Товариства в  новій редакції; доручити Директору Товариства Єсаулову Юрію Вячеславовичу підписати Статут Товариства в новій редакції та здійснити державну реєстрацію Статуту Товариства відповідно до чинного законодавства України.

По питанню № 10: Дозволити та уповноважити директора Товариства Єсаулова Ю.В. вчиняти від імені Товариства значні правочини, якщо сума такого правочину не перевищує 20000000,00 грн. (двісті мільйонів гривень нуль копійок), строком по 27 лютого 2018 року. Характер значних правочинів: договори щодо виготовлення документів про освіту, договори щодо виготовлення студентських і учнівських квитків; договори щодо обслуговування (ведення) баз даних; контракти міжнародної купівлі-продажу необхідних матеріалів (в тому числі тесліну, плівки ламінованої тощо); договори на закупівлю бланків суворої звітності; а також будь-які інші правочини, які не суперечать вимогам щодо суми правочину, вказаної в цьому абзаці, незалежно від контрагентів за такими правочинами, в тому числі, на підставі окремого рішення Наглядової ради Товариства про такий дозвіл – укладення (підписання) будь-яких договорів щодо переходу права власності на нерухоме майно Товариства до інших фізичних та/або юридичних осіб.

Основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства (тис. грн.)

Найменування   показника період
звітний попередній
Усього активів 37408 41392
Основні засоби 5036 5680
Довгострокові фінансові   інвестиції 73 223
Запаси 5799 7811
Сумарна дебіторська   заборгованість 4612 5615
Грошові кошти та їх   еквіваленти 21172 21627
Нерозподілений   прибуток 25821 21966
Власний   капітал 36640 32785
Статутний   капітал 8998 8998
Довгострокові зобов’язання
Поточні   зобов’язання 768 6237
Чистий прибуток   (збиток) 3855 8204
Середньорічна   кількість акцій (шт.) 100 100
Кількість власних   акцій, викуплених протягом періоду (шт.)
Загальна сума   коштів, витрачених на викуп власних акцій протягом періоду
Чисельність   працівників на кінець періоду (осіб) 71 73
Наглядова Рада
Поширити:

Якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами.
Ми відповімо Вам якнайшвидше!

Про компанію

Визначальним чинником лідерства підприємства на вітчизняному ринку інформаційних технологій є самовіддана праця колективу з високим рівнем професіоналізму кращих вітчизняних фахівців у галузі ІТ.

Наша історія

Наша історія – це шлях інновацій, професіоналізму та постійного розвитку. Впродовж багатьох років роботи ми будуємо свою репутацію на основі довіри клієнтів та партнерів надаючи високу якість послуг.

Досягнення

Результатом невпинної праці та прагнення до досконалості є наші досягнення. Ми реалізували численні проєкти, та отримали визнання на вітчизняному. Кожен успіх – це крок до нових вершин і можливостей для розвитку.

Ліцензії та патенти

Ліцензії та патенти є підтвердженням нашої інноваційної діяльності та високих стандартів. Дані офіційні документи засвідчують право на використання технологій і рішень, які відповідають державним вимогам та стандартам.

Прес-центр

Розділ є джерелом актуальних новин, подій та інформації про діяльність нашої компанії. Ми публікуємо статті, новини та анонси, щоб тримати наших клієнтів та партнерів у курсі останніх змін та оновлень у житті компанії, та у галузі загалом.

Інформація для акціонерів та стейкхолдерів

Ключові дані про фінансові результати, стратегії розвитку та важливі рішення компанії. Ми забезпечуємо прозорість і відкритість, надаючи актуальні звіти та матеріали.

ІВС «Освіта»

Інформаційно-виробнича система обробки даних, яка забезпечує достовірність, цілісність і їх надійний захист даних, а також унеможливлює несанкціонований доступ до них. Система призначена для надання фізичним і юридичним особам інформації з питань освіти.

Євроосвіта

Центр міжнародних проектів “Євроосвіта” було створено в 2003 році за ініціативою та підтримкою Науково дослідного інституту прикладних інформаційних технологій Кібернетичного центра НАН України.

ЄДЕБО

Інтегрована інформаційно-телекомунікаційна система збирання, реєстрації, обробки, зберігання та захисту відомостей та даних з питань освіти. Розподілена багаторівнева система, яка налічує більше 3000 вузлів та освітніх установ.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Реєстр є ключовим інструментом для забезпечення прозорості та доступності інформації про суб’єкти підприємницької діяльності, їхній правовий статус, засновників, види діяльності та інші важливі дані.

Реєстр закладів освіти

На сьогоднішній день інформаційна база системи налічує понад 20 мільйонів записів і містить інформацію про всі навчальні заклади України незалежно від форм власності, повноважень та рівня акредитації.

Diploma supplement

Документ містить детальну інформацію про здобуту кваліфікацію та навчальні досягнення випускника, що сприяє міжнародному розумінню та визнанню диплома про вищу освіту. Видається разом із дипломом та є його невід’ємною частиною. Додаток сприяє побудові успішної кар’єри як у провідних українських компаніях, так і в країнах ЄС.

Електронний студентський квиток

Документ – «розумна» карта, яка в якості носія інформації використовує вбудований чип мікропроцесор. Студентський, учнівський квиток одночасно виконує функцію засобу отримання пільг на транспорті та/або платіжного інструменту.

ІАС моніторингу освіти

Інформаційно-аналітична система моніторингу освіти була розроблена Науково-дослідним Інститутом з метою вдосконалення процесу навчання, посилення контролю за навчально-виховною, адміністративно-господарською діяльністю, як в середині самого учбового закладу, так і з боку районних та головного управлінь освіти і науки міста.

Портал “Моя Освіта”

Всі сервіси шкільного інформаційного простору «Моя Освіта» сприяють підвищенню ефективності комунікації вчителів з батьками, що впливає на покращення навчального процесу. Інформація передається з АС «Школа».

Абітурієнт

«Абітурієнт» підготує до здачі зовнішнього незалежного оцінювання з основних 8 предметів за допомогою курсів дистанційного навчання. Професійні методисти розробили тести для Вас згідно вимог програми.

Розробка програмного забезпечення

Наша компанія спеціалізується на розробці програмного забезпечення та мобільних додатків для різних платформ забезпечуючи повний цикл створення продукту – від проектування до впровадження і підтримки. Наші рішення адаптовані під потреби клієнтів, допомагаючи підвищити ефективність роботи та зручність для користувачів.

Консалтинг у сфері інформаційних технологій

Надаємо професійні консультації та аналітичну підтримку в розробці проектів і продуктів, допомагаючи клієнтам чітко визначити цілі та стратегії. Наші експерти здійснюють глибокий аналіз ринку, технологічних тенденцій і потреб користувачів для успішної реалізації проектів. 

Впровадження та підтримка програмних продуктів та проектів

Впровадження програмних продуктів охоплює інтеграцію розроблених рішень у бізнес-процеси замовника з мінімальними ризиками та високою ефективністю. Ми забезпечуємо безперебійну роботу продуктів, надаючи технічну підтримку та навчання користувачів.

Виготовлення документів про освіту

Як виробник документів про освіту державного зразка з 15 річним досвідом, Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій висловлює Вам свою повагу та пропонує співпрацю у цьому напрямі!

Студентський квиток

Документ є елементом інформаційно-аналітичної системи обліку та відшкодування пільг студентам вищих навчальних закладів та учням професійно-технічних училищ. В якості носія інформації використовується вбудований мікропроцесор (чип-модуль).

Учнівський квиток

Персоніфікований захищений від підробок документ, підтверджуючий особу учня, навчальний заклад в якому він навчається, населений пункт, в якому знаходиться навчальний заклад. 

Поліграфічні та друк

Підприємство має власну потужну виробничу базу, яка дозволяє виготовляти пластикові карти, друкувати на щільних і важких матеріалах, а також здійснювати послуги оперативної поліграфії.

Професійно-технічне училище

Наше професійно-технічне училище забезпечує високі стандарти навчання, використовуючи передові технології та методики для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів.

Тренінги

Невід’ємною складовою підтримки користувачів  програмного забезпечення, що розробляється фахівцями НДІ прикладних інформаційних технологій, є тренінги.

Розробки для ЗВО

АС "Деканат"

Програмно-технологічний комплекс управління навчальним процесом закладу освіти, призначений для організації роботи методистів та зменшення кількості документації на паперових носіях.

АС "Приймальна комісія"

Автоматизує роботу приймальної комісії та забезпечує зберігання особистих справ абітурієнтів та інформації про результати надходження для використання в підрозділах установи. 

АС "Студмістечко"

Створюється єдина база даних для здійснення контролю за житловим фондом та матеріальною базою студмістечка, порядком поселення студентів, аспірантів, докторантів та сторонніх осіб, видачі та обліку документів на поселення.

Веб Деканат

Електронні кабінети студента та викладача призначені спростити процеси, що напряму пов’язані зі студентами, їх навантаженням та успішністю, та автоматизувати процеси, що пов’язані зі відомостями та розкладом.

Безпечний ЗВО

Система контролю доступу в ЗВО забезпечує надійний захист студентів та викладачів, обмежуючи вхід стороннім особам. Система працює на основі електронних карток, що дозволяє швидко ідентифікувати кожного відвідувача.

Мобільний додаток

Мобільний додаток АСУ ВНЗ розроблений для студентів та викладачів тих ЗВО, які користуються АСУ ВНЗ, що дозволяє легко та зручно отримувати доступ до актуального розкладу занять та інших академічних заходів в університеті.

Розробки для закладів середньої освіти

АС “Школа”

Програмно-технологічний комплекс для ефективного управління загальноосвітнім закладом. Робота з актуальною та історичною інформацією по учням, формування різних вибірок по спискам учнів – за уроками, класами тощо.

Безпечна та розумна школа

Інтегроване рішення на основі СКД STOP-Net та АС “Школа”. Організація надійного автоматизованого пропускного режиму на територію навчального закладу. Впровадження багатофункціональних безконтактних учнівських квитків на основі технології Mifare Plus.

АС “Тест”

Cкладова частина автоматизованої системи «Школа», а також може використовуватися як окремий програмний продукт для проведення проміжних та підсумкових перевірок знань учнів, студентів, співробітників та інших осіб..