Повідомлення про проведення загальних зборів

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» (надалі – Товариство, код за ЄДРПОУ: 30674051, місцезнаходження — м. Київ, вул. І. Мазепи, 3) повідомляє, що позачергові загальні збори акціонерів відбудуться 27 лютого 2019 року об 11:00 год. за адресою: м. Київ, вул. Смілянська, 4, кімната 307. Позачергові загальні збори акціонерів скликаються згідно ч.5 ст.47 Закону України «Про акціонерні товариства».

Перелік питань порядку денного:

1. Обрання лічильної комісії Загальних зборів акціонерів.

2. Затвердження порядку та способу засвідчення бюлетенів для голосування.

3. Обрання голови та секретаря Загальних зборів акціонерів.

4. Затвердження регламенту Загальних зборів акціонерів.

5. Внесення змін до Статуту Товариства шляхом затвердження його у новій редакції та визначення особи, уповноваженої на його підписання та здійснення його державної реєстрації. Визначення дати набрання чинності рішення про внесення змін до Статуту Товариства.

6. Попереднє схвалення значних правочинів, які можуть вчинятися Товариством, характеру таких правочинів та їх граничної вартості.

Реєстрація учасників 27 лютого 2019 року з 10:00 год. до 10:45 год. за місцем проведення зборів. Для реєстрації та участі у загальних зборах акціонерам необхідно надати паспорт, а представникам – паспорт і довіреність на право участі в зборах, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.

Дата складання переліку акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах 21 лютого 2019 р.

Від дати надіслання Товариством повідомлення про проведення загальних зборів до 26 лютого 2019 року (включно), акціонери мають право ознайомитись з документами, необхідними для прийняття рішень з питань порядку денного, за місцезнаходженням Товариства: м. Київ, вул. І. Мазепи, 3, кімната 1 в робочі дні (понеділок – п’ятниця) з 15:00 до 18:00); а в день проведення ЗЗА (27 лютого 2019 року) – за місцем їх проведення за адресою: м. Київ, вул. Смілянська, 4, кімната 307.

Акціонери мають право надсилати Товариству письмові запитання щодо питань, включених до проекту порядку денного загальних зборів та порядку денного загальних зборів до дати проведння загальних зборів.

Порядок ознайомлення акціонерів з матеріалами, з якими вони можуть ознайомитися під час підготовки до ЗЗА (надалі-матеріали): акціонер (представник) звертається до відповідальної особи за зазначеними вище відповідною адресою та час; надає паспорт (для представника — паспорт та довіреність з відповідними правами); відповідальна особа надає матеріали; після ознайомлення акціонер (представник) повертає матеріали відповідальній особі в повному об’ємі.

Товариство надає письмові відповіді на письмові запитання акціонерів щодо питань, включених до порядку денного загальних зборів до дати проведення загальних зборів. Акціонери Товариства можуть надавати відповідні письмові запитання за адресою місцезнаходження Товариства. Товариство надає відповіді на письмові запитання акціонерів протягом наступного робочого дня після отримання запитання акціонера.

Посадова особа, відповідальна за порядок ознайомлення акціонерів з документами – директор Товариства Єсаулов Ю.В., тел. (044) 246-27-82.

Кожний акціонер має право внести пропозиції щодо питань, включених до проекту порядку денного ЗЗА, а також щодо нових кандидатів до складу органів товариства в обсязі та порядку згідно статті 38 Закону України «Про акціонерні товариства».

Пропозиції щодо питань, включених до проекту порядку денного ЗЗА вносяться не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення загальних зборів акціонерного товариства, а щодо кандидатів до складу органів товариства — не пізніше ніж за сім днів до дати проведення загальних зборів. Пропозиції акціонерів (акціонера), які сукупно є власниками 5 або більше відсотків голосуючих акцій, підлягають обов’язковому включенню до проекту порядку денного ЗЗА. Пропозиція до проекту порядку денного ЗЗА подається в письмовій формі із зазначенням прізвища (найменування) акціонера, який її вносить, кількості, типу та/або класу належних йому акцій, змісту пропозиції до питання та/або проекту рішення, а також кількості, типу та/або класу акцій, що належать кандидату, який пропонується цим акціонером до складу органів. Зміни до проекту порядку денного Зборів вносяться лише шляхом включення нових питань та проектів рішень із запропонованих питань.

Порядок участі та голосування на ЗЗА за довіреністю: після реєстрації та отримання бюлетенів для голосування представник голосує і фіксує волевиявлення в бюлетені для голосування виключно у відповідності до наданих йому повноважень, що повинні бути зазначені в довіреності на право участі у ЗЗА, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства України. Надання довіреності на право участі та голосування на Зборах акціонерів не виключає право участі на цих зборах акціонера, який видав довіреність, замість свого представника.

Адреса власного веб-сайту, на якому розміщена інформація з проектами рішень щодо кожного з питань, включених до порядку денного, а також інша інформація згідно вимог чинного законодавства України: https://ndipit.com.ua/instytut/povidomlennya.

Станом на дату складання переліку осіб, яким надсилається повідомлення про проведення загальних зборів 05 лютого 2019 року: загальна кількість акцій – 100 шт., загальна кількість голосуючих акцій – 100 шт.

Проекти рішень по питанням порядку денного:

По питанню № 1: Обрати Головою Лічильної комісії Титаренко Ірину Степанівну, Секретарем Лічильної комісії Чередніченка Ігоря Миколайовича.

По питанню № 2: Затвердити порядок та спосіб засвідчення бюлетенів для голосування: під час реєстрації акціонерів та їх представників, Голова реєстраційної комісії встановлює відповідність виготовлених для видачі акціонерам бюлетенів із затвердженими Наглядовою радою формою і текстом бюлетенів. У разі встановлення відповідності виготовлених для видачі акціонерам бюлетенів із затвердженими Наглядовою радою формою і текстом бюлетенів, Голова реєстраційної комісії засвідчує бюлетені шляхом їх підписання. Якщо бюлетені не відповідають затвердженими Наглядовою радою формою і текстом бюлетенів, Голова реєстраційної комісії ставить позначку на кожному бюлетені «Недійсний» та ставить підпис. В Протоколі реєстраційної комісії зазначає відомості про недійсні бюлетені.

По питанню № 3: Обрати Головою зборів Бобовкіна Віктора Тихоновича, Секретарем зборів – Прокоф’єва Валентина Яковича.

По питанню № 4: Встановити наступний регламент Загальних зборів: доповідь – до 10 хвилин; співдоповідь за попереднім записом, що надається Голові зборів у письмовому вигляді із зазначенням ПІБ акціонера або представника акціонера – до 5 хвилин; обговорення – до 5 хвилин; пропозиції/зауваження надавати Голові зборів у письмовому вигляді із зазначенням ПІБ акціонера або представника акціонера; голосувати з питань порядку денного – бюлетенями.

По питанню № 5:

1. У зв’язку з виробничою необхідністю та приведенням Статуту Товариства у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення ведення бізнесу та залучення інвестицій емітентами цінних паперів» № 2210-19 від 16.11.2017 року, внести відповідні зміни до Статуту Товариства шляхом викладення його у новій редакції та затвердити його.

2. Уповноважити Директора Товариства Єсаулова Юрія Вячеславовича підписати від імені Товариства Статут у новій редакції.

3. Доручити Директору Товариства Єсаулову Юрію Вячеславовичу здійснити всі необхідні дії щодо державної реєстрації Статуту Товариства у новій редакції.

4. Зміни до Статуту Товариства набувають чинності: для загальних зборів акціонерів та органів Товариства – з моменту прийняття такого рішення (з моменту складення протоколу про підсумки голосування), для третіх осіб – з дня державної реєстрації Статуту Товариства у новій редакції.

По питанню № 6: Дозволити та уповноважити директора Товариства Єсаулова Ю.В. вчиняти від імені Товариства значні правочини, якщо сума одного такого правочину не перевищує 200 000 000,00 грн. (двісті мільйонів гривень нуль копійок), а сукупна вартість таких правочинів не перевищує 400 000 000,00 грн. (чотириста мільйонів гривень нуль копійок), строком по 27 лютого 2020 року. Характер значних правочинів: договори щодо виготовлення документів про освіту, договори щодо виготовлення студентських і учнівських квитків; договори щодо обслуговування (ведення) баз даних; договори щодо розробки, створення та обслуговування обладнання, програмного забезпечення, програмної продукції тощо; контракти міжнародної купівлі-продажу необхідних матеріалів (в тому числі тесліну, плівки ламінованої тощо); договори на закупівлю бланків суворої звітності; а також будь-які інші правочини, які не суперечать вимогам щодо суми правочину, вказаної в цьому абзаці, незалежно від контрагентів за такими правочинами, в тому числі, на підставі окремого рішення Наглядової ради Товариства про такий дозвіл – укладення (підписання) будь-яких договорів щодо переходу права власності на нерухоме майно Товариства до інших фізичних та/або юридичних осіб.

Наглядова Рада
Поширити:

Якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами.
Ми відповімо Вам якнайшвидше!

Про компанію

Визначальним чинником лідерства підприємства на вітчизняному ринку інформаційних технологій є самовіддана праця колективу з високим рівнем професіоналізму кращих вітчизняних фахівців у галузі ІТ.

Наша історія

Наша історія – це шлях інновацій, професіоналізму та постійного розвитку. Впродовж багатьох років роботи ми будуємо свою репутацію на основі довіри клієнтів та партнерів надаючи високу якість послуг.

Досягнення

Результатом невпинної праці та прагнення до досконалості є наші досягнення. Ми реалізували численні проєкти, та отримали визнання на вітчизняному. Кожен успіх – це крок до нових вершин і можливостей для розвитку.

Ліцензії та патенти

Ліцензії та патенти є підтвердженням нашої інноваційної діяльності та високих стандартів. Дані офіційні документи засвідчують право на використання технологій і рішень, які відповідають державним вимогам та стандартам.

Прес-центр

Розділ є джерелом актуальних новин, подій та інформації про діяльність нашої компанії. Ми публікуємо статті, новини та анонси, щоб тримати наших клієнтів та партнерів у курсі останніх змін та оновлень у житті компанії, та у галузі загалом.

Інформація для акціонерів та стейкхолдерів

Ключові дані про фінансові результати, стратегії розвитку та важливі рішення компанії. Ми забезпечуємо прозорість і відкритість, надаючи актуальні звіти та матеріали.

ІВС «Освіта»

Інформаційно-виробнича система обробки даних, яка забезпечує достовірність, цілісність і їх надійний захист даних, а також унеможливлює несанкціонований доступ до них. Система призначена для надання фізичним і юридичним особам інформації з питань освіти.

Євроосвіта

Центр міжнародних проектів “Євроосвіта” було створено в 2003 році за ініціативою та підтримкою Науково дослідного інституту прикладних інформаційних технологій Кібернетичного центра НАН України.

ЄДЕБО

Інтегрована інформаційно-телекомунікаційна система збирання, реєстрації, обробки, зберігання та захисту відомостей та даних з питань освіти. Розподілена багаторівнева система, яка налічує більше 3000 вузлів та освітніх установ.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Реєстр є ключовим інструментом для забезпечення прозорості та доступності інформації про суб’єкти підприємницької діяльності, їхній правовий статус, засновників, види діяльності та інші важливі дані.

Реєстр закладів освіти

На сьогоднішній день інформаційна база системи налічує понад 20 мільйонів записів і містить інформацію про всі навчальні заклади України незалежно від форм власності, повноважень та рівня акредитації.

Diploma supplement

Документ містить детальну інформацію про здобуту кваліфікацію та навчальні досягнення випускника, що сприяє міжнародному розумінню та визнанню диплома про вищу освіту. Видається разом із дипломом та є його невід’ємною частиною. Додаток сприяє побудові успішної кар’єри як у провідних українських компаніях, так і в країнах ЄС.

Електронний студентський квиток

Документ – «розумна» карта, яка в якості носія інформації використовує вбудований чип мікропроцесор. Студентський, учнівський квиток одночасно виконує функцію засобу отримання пільг на транспорті та/або платіжного інструменту.

ІАС моніторингу освіти

Інформаційно-аналітична система моніторингу освіти була розроблена Науково-дослідним Інститутом з метою вдосконалення процесу навчання, посилення контролю за навчально-виховною, адміністративно-господарською діяльністю, як в середині самого учбового закладу, так і з боку районних та головного управлінь освіти і науки міста.

Портал “Моя Освіта”

Всі сервіси шкільного інформаційного простору «Моя Освіта» сприяють підвищенню ефективності комунікації вчителів з батьками, що впливає на покращення навчального процесу. Інформація передається з АС «Школа».

Абітурієнт

«Абітурієнт» підготує до здачі зовнішнього незалежного оцінювання з основних 8 предметів за допомогою курсів дистанційного навчання. Професійні методисти розробили тести для Вас згідно вимог програми.

Розробка програмного забезпечення

Наша компанія спеціалізується на розробці програмного забезпечення та мобільних додатків для різних платформ забезпечуючи повний цикл створення продукту – від проектування до впровадження і підтримки. Наші рішення адаптовані під потреби клієнтів, допомагаючи підвищити ефективність роботи та зручність для користувачів.

Консалтинг у сфері інформаційних технологій

Надаємо професійні консультації та аналітичну підтримку в розробці проектів і продуктів, допомагаючи клієнтам чітко визначити цілі та стратегії. Наші експерти здійснюють глибокий аналіз ринку, технологічних тенденцій і потреб користувачів для успішної реалізації проектів. 

Впровадження та підтримка програмних продуктів та проектів

Впровадження програмних продуктів охоплює інтеграцію розроблених рішень у бізнес-процеси замовника з мінімальними ризиками та високою ефективністю. Ми забезпечуємо безперебійну роботу продуктів, надаючи технічну підтримку та навчання користувачів.

Виготовлення документів про освіту

Як виробник документів про освіту державного зразка з 15 річним досвідом, Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій висловлює Вам свою повагу та пропонує співпрацю у цьому напрямі!

Студентський квиток

Документ є елементом інформаційно-аналітичної системи обліку та відшкодування пільг студентам вищих навчальних закладів та учням професійно-технічних училищ. В якості носія інформації використовується вбудований мікропроцесор (чип-модуль).

Учнівський квиток

Персоніфікований захищений від підробок документ, підтверджуючий особу учня, навчальний заклад в якому він навчається, населений пункт, в якому знаходиться навчальний заклад. 

Поліграфічні та друк

Підприємство має власну потужну виробничу базу, яка дозволяє виготовляти пластикові карти, друкувати на щільних і важких матеріалах, а також здійснювати послуги оперативної поліграфії.

Професійно-технічне училище

Наше професійно-технічне училище забезпечує високі стандарти навчання, використовуючи передові технології та методики для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів.

Тренінги

Невід’ємною складовою підтримки користувачів  програмного забезпечення, що розробляється фахівцями НДІ прикладних інформаційних технологій, є тренінги.

Розробки для ЗВО

АС "Деканат"

Програмно-технологічний комплекс управління навчальним процесом закладу освіти, призначений для організації роботи методистів та зменшення кількості документації на паперових носіях.

АС "Приймальна комісія"

Автоматизує роботу приймальної комісії та забезпечує зберігання особистих справ абітурієнтів та інформації про результати надходження для використання в підрозділах установи. 

АС "Студмістечко"

Створюється єдина база даних для здійснення контролю за житловим фондом та матеріальною базою студмістечка, порядком поселення студентів, аспірантів, докторантів та сторонніх осіб, видачі та обліку документів на поселення.

Веб Деканат

Електронні кабінети студента та викладача призначені спростити процеси, що напряму пов’язані зі студентами, їх навантаженням та успішністю, та автоматизувати процеси, що пов’язані зі відомостями та розкладом.

Безпечний ЗВО

Система контролю доступу в ЗВО забезпечує надійний захист студентів та викладачів, обмежуючи вхід стороннім особам. Система працює на основі електронних карток, що дозволяє швидко ідентифікувати кожного відвідувача.

Мобільний додаток

Мобільний додаток АСУ ВНЗ розроблений для студентів та викладачів тих ЗВО, які користуються АСУ ВНЗ, що дозволяє легко та зручно отримувати доступ до актуального розкладу занять та інших академічних заходів в університеті.

Розробки для закладів середньої освіти

АС “Школа”

Програмно-технологічний комплекс для ефективного управління загальноосвітнім закладом. Робота з актуальною та історичною інформацією по учням, формування різних вибірок по спискам учнів – за уроками, класами тощо.

Безпечна та розумна школа

Інтегроване рішення на основі СКД STOP-Net та АС “Школа”. Організація надійного автоматизованого пропускного режиму на територію навчального закладу. Впровадження багатофункціональних безконтактних учнівських квитків на основі технології Mifare Plus.

АС “Тест”

Cкладова частина автоматизованої системи «Школа», а також може використовуватися як окремий програмний продукт для проведення проміжних та підсумкових перевірок знань учнів, студентів, співробітників та інших осіб..