Чергову
доповідь про технології в освіті підготувала Європейська комісія. Документ представлений у вигляді рекомендацій щодо поліпшення освітній політиці, супроводжуваних статистикою і поясненнями. Для всіх структур Української освіти ця інформація є корисною, і рекомендована до ознайомлення.
Тези, що найбільше відповідають реаліям освітньої галузі країни є:
«Технології повинні стати частиною педагогічної освіти», але той факт, що учитель буде сидіти у соціальних мережах та грати у нові ігри не дає повної гарантії, що він зможе застосовувати все це у учбовому процесі. Через невпевненості у своїх силах навіть найбільші новатори можуть бути консерваторами. Слід зазначити, що не всі мають достатньо мотивації, щоб розібратися з цим самостійно, тому частиною педагогічної освіти має стати використання новітніх технологій.
«Скептики заважають оновленню та покращенню освіти», Всі кажуть про необхідність впровадження нових технологій в галузь освіти, але коли справа доходить до впровадження або не впровадження, всі керівники одразу починають говорити про шкоду та даремність технологій. Це є однією з головних проблем розвитку освіти, адже керівним органам легше та простіше переобладнувати старе, не доповнюючи його чимось кардинально новим.
«Смартфон в руках з народження ще не означає наявність цифрової грамотності», Той факт, що сучасні діти зараз весь час проводять біля моніторів та гаджетів ще не означає, що всі вони за умовчанням вміють вміло користуватися хоча б пошуком в інтернеті або критично сприймати інформацію з сумнівних джерел. Отже, вмінню якісно працювати з цифровою та інформаційною складовою потрібно навчати навіть тих, хто себе і компютер сприймає як одне ціле.