Новини

Візит українських освітян до Чеської Республіки
Візит українських освітян до Чеської Республіки
25 грудня 2014
Делегація освітян із України відвідала Чеську Республіку з метою обміну досвідом у здійсненні реформ у сфері освіти, для вироблення освітньої політики й налагодження співпраці.

Учасниками зустрічі були голова Комітету Верховної Ради України з питань освіти і науки Лілія Гриневич, член парламентського Комітету ВР Тарас Кремінь, перший заступник міністра освіти і науки Інна Совсун, заступник міністра освіти і науки Павло Полянський, ректор Київського університету ім. Б. Грінченка, академік Національної академії педагогічних наук України Віктор Огнев’юк, помічник ректора Сумського державного університету з питань менеджменту якості освіти Дарина Левус та Голова Громадської ради при МОН Галина Усатенко.

Метою перебування в Чехії освітян було визначення та орієнтування питань реформування й функціонування галузі, зокрема, в сегменті загальної середньої та професійної освіти.

На зустрічі віце-президент Сенату Чеської Республіки пані Мілуша Горська розповіла про успіхи освітньої реформи, досвід роботи над етапними законами про освіту. Також, були обговорені питання кар’єрного зростання вчителя та оцінки його кваліфікації, Національної рамки кваліфікації та рівнів освіти, фінансування освітянської галузі.

Освітяни з України зустрілися з головою Комітету з європейських справ Онджеєм Бенішеком і представником Комітету з освіти Вацлавом Гампелом Парламенту Чехії та обговорили питання стратегії співпраці між Україною і Чехією, зокрема, у європейському просторі освіти.

Зазначимо, що саме Чеська Республіка у Вишеградській четвірці має намір підняти питання освітньої співпраці з Україною. Під час зустрічі української делегації з депутатом Європарламенту від Чехії Міхаелою Шойдровою, великим другом України, обговорено стратегічні напрями співпраці – зокрема, розширення квоти учасників Програми ЄС «Erasmus+» для України. Так завершився візит української делегації до Чеської Республіки.

Досвід країн ЄС, у майбутньому може бути використаний при доопрацюванні рамкового закону України «Про освіту», а особливо –  при складанні «дорожньої карти» кроків із реформування дошкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти.



За матеріалом: Педпреса
Написати нам